- აქტ.1. ვირჩევთ საკვანძო სიტყვებს-სიღარიბე , ძალადობა, ტოლერატობა, ”სხვა რელიგია”, ”სხვა ეროვნება”, ვადგენთ სქემას და ყველა აფიქსირებს საკუთარ მოსაზრებას
- აქტ.2 ჯგუფები პრეზენტატორის დახმარებით წარმოადგენენ საკუთარ მოსაზრებას , მსჯელობენ , გამოხატავენ საკუთარ დამოკიდებულებას დღევანდელ რეალობაში არსებულ პრობლემებზე
- აქტ.3 ოთხივე ჯგუფი იწყებს დიდი სქემის აგებას დაფაზე, ყველას ეძლევა საშუალება გამოხატოს საკუთარი მოსაზრება , მოსწავლეების აქტივობის შემდეგ მივედით საერთო დასკვნამდე.
თავიდან გაგვიჭირდა ზუსტად ჩამოგვეყალიბებინა რა არის ტოლერანტობა, ამიტომ დაგვჭირდა მცირე დისკუსია , ვიმსჯელეთ და მივედით საერთო ადსკვნამდე და ის მოსწავლეებიც ვინც ვერ ავსებდნენ ამ გრაფას სრულყოფილად, ერთობლივად შევძელით ამ ”ლაბირინთის ” დაძლევა.. რომ არა ჩვენ , ყველა ერთად, ვერ გავიაზრებდით კარგად ამ სიტყვის მნიშვნელობას, ახლა კი რაღა დაგვავიწყებს . ხო, არ დამავიწყდეს, ამ გაკვეთილზე გვესწრევოდა მოსწავლეთა ტვითმართველობა და მათ შეაფასეს ჯგუფების მუშაობა. მოკლედ, დასკვნის სახით რომ წარმოგიდინოთ ჩემი მოსაზრება- მე მომწონს ასეთი აქტივობებით სწავლება. უფრო მეტად ვარ ჩართული საგაკვეთილო პროცესში და თავად ჩემ კლასელებთან ერთად მუშაობაც საინტერესოა
თვასაჩინოებისათვის ჯობია სურათები წარმოგიდგინოთ
მე-9 კლასის მოსწავლე სერგო ხუდოიანი
 |
ვმუშაობთ ჯგუფებში |
 |
ვავსებთ სქემას |
 |
ლუკა მუშაობს სქემაზე |
 |
ნანუკა აკეთებს პრეზენტაციას |
 |
ბესო ხსნის რა არის ტოლერანტობა |
 |
ჩვენ ერთად ვავსებთ დაფაზე სქემას, ოთხივე ჯგუფის წარმომადგენელი |
 |
გვაფასებს მოსწავლეთა თვითმართველობა |
 |
მასწავლებლეს ვაბარებთ ნაშრომებს , რომელშიც ცარიელი ადგილები უკვე აღარ არის |
Комментариев нет:
Отправить комментарий