მრავალფეროვნება -ცხოვრების წესის , მოსაზრებების და ინტერესების მრავალფეროვნებას; სერგომ უკვე მოგიყვატ ჩვენი საინტერესო მუშაობის შესახებ პლურალიზმზე . ზოგადად მასწავლებელს ძალიან უყვარს ხოლმე ყველას რომ მოგვისმინოს, ამიტომ არ გამკვირვებია კითხვარი რომ მოგვიმზადა , მივხვდით , რომ აინტერესებდა რამდენად ყურადღებით ვიყავით ჩართული წინა გაკვეთილზე , თან სურდა შეგვეფასებინა მისი მუშაობაც. ისე მომხიბლავი წინადადება იყო- ჩვენ უნდა შეგვეფასებინა მასწავლებელი, ანუ როლები გავცვალეთ, ზოგადად ცვენი საუბარი ასევე ეხებოდა ევროპულ საზოგადოებას, ჩვენ პარალელურად პროექტს ვანხორციელებთ ევროკავშირის შესახებ და აღმოჩნდა რომ კითხვარშიც იყო კითხვები ევროპასთან დაკავშირებით , იმისატვის რომ დაგვეფიქსირებინა ის მოსაზრება თამამდ რაც ჩვენ გვინდოდა, მასწ-მა შემოგვთავაზა სახელი და გვარი არ დაგვეწერა ფურცლებზე, ანუ დავრჩენილიყავით ”ანონიმურ ” შემფასებლებად. მოკლედ გაგაცნობთ რა შეკითხვებს მოიცავდა ჩვენი დავალება
- რამდენად ვიცნობთ სხვადასხვა ეთნოსების კულტურებს და როგორი ურთიერთობა გვაქვს სხვა ეროვნების, რელიგიის და სტატუსის ადამიანებთან ;
- რომელ ქვეყნებთან ვისურვებდით მჭიდრო კონტაქტს და რატომ ?
- რომელ ქვეყნებში ვისურვებდით განათლების მიღებას?
- როგორ შეიძლება განვახორციელოთ ჩვენი სურვილები ;
- მასწავლებლის შეფასება ;
კითხვარების შევსების შემდეგ გამოიკვეთა
- მოსწავლეები თანაარსებობენ სხვადასხვა ეთნოსის ადამიანებთან ერთად, საკუთარი კლასის მაგალითზე დავასაბუთეთ რომ სხვადასხვა ეროვნების და სოციალური სტატუსის ადამიანებს შეუძლიათ გამონახონ საერთო ენა და პრობლემების გარეშე იცხოვრონ ერთ სახელმწიფოში;
- ჩვენ უარყოფითად ვაფასებენ იმ მოვლენებს , რომელიც ერებს შორის აღვივებს კონფლიქტს
- უმრავლესობამ დიდი ინტერესი გამვხატეთ ევროპის ქვეყნებთან მჭიდრო ურთიერთობაზე
- ობიექტურად შევძელით შეგვეფასებინა მასწავლებლის სამუშაო პროცესი
როგორც გავიგეთ მერე , ნინო მასწავლებელს გაუკეთებია თვითშეფასების დიაგრამა, მე ვთხოვე და მაჩვენა , ახლა თქვენც გაგიზიარებთ
ნანუკა ქურდაძე -მე-9 კლასის მოსწავლე
Комментариев нет:
Отправить комментарий